Total Pageviews

Tuesday 9 July 2013

AHLAN YA RAMADHAN






alhamdulillah..
setahun menanggung rindu, akhirnya dia tiba lagi..
ingat lagi, sedihnya nak mengucapkan selamat tinggal padanya tahun lalu..
alhamdulillah..
kini, ramadhan datang lagi..
insyaAllah, ramadhan kali ini akan lagi bermakna berbanding tahun sebelumnya..
insyaAllah, ramadhan kali ini akan lagi baik berbanding tahun sebelumnya..
insyaAllah..


cewah, intro sajak tu~~haha..oklah, as we all know, tomorrow will be the 1st day of ramadhan, alhamdulillah..my fav months, finally coming back..tq, Allah..tq kerana aku masih diberi peluang untuk menikmati ramadhan sekali lagi..tq so much..

ramadhan kali ini, amat bermakna bagi aku..kenapa?? sebab after ramadhan ni, then raya, insyaAllah aku akan terbang jauh dari family aku ni..n the next ramadhan, i will be alone..this ramadhan, i swear to Allah, i do better than previous one..

checklist for ramadhan activities, dah siap, just will never publicize it..cukup untuk pengetahuan aku sorang je..hehe..pengisian kena ada..bukan selalu ramadhan datang..setahun sekali je..pahala lipat ganda pulak tu..mai kita kejar mai!!!

i really hope this ramadhan will be turning point for a better me..last ramadhan, banyak yang dah aku muhasabah..alhamdulillah, meski tak banyak, the last ramadhan, is one of turning point in my life..but, really hope, i can make it better in this ramadhan..insyaAllah..

نَوَيْتُ صَوْمَ غَدٍ عَنْ أَدَاءِ فَرْضِ رَمَضَانَ هَذِهِ السَّنَةِ لِلَّهِ تَعَالَى

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...